10 november 2010

pinsamt...

Det var väl någon gång i somras som jag sydde de här tygpåsarna
som jag hade tänkt hänga bredvid mitt pysselbord.
Pinsamt nog har de stått utan öljetter tills nu.
Men nu är det äntligen upphängda på väggen...
I dem har jag stämplar, band och spetsar.
Sånt som är bra att ha nära till hands när man pysslar :-)
Bjuder även på några bilder från mitt pysselrum,
i andra delen av rummet finns syhörnan...
Är så glad över att ha ett rum
där jag kan sitta med allt som är mitt...!



enkel upphägning från ikea...


skrivbordet fyndade vi för en 100-lapp på blocket...




3 kommentarer:

  1. Vad fint ni har hemma hos er! Och så härligt med ett eget sy- och pysselrum, den lyxen har tyvärr inte jag.

    Trevlig tavla som hänger på väggen,jag har väl inte fel om jag tror att det är du som har gjort den?

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt med ett eget psselrum!! Och korgarna var jättefina!

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt pysselrum du har!
    Snygga korgar! Såna behövs alltid!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails