29 december 2010

en 30-åring...

Å... vad det är härligt med julledighet.
Här har vi lata dagar, och får inte så mycket gjort.
Fast just idag har mannen brädfodrat en innevägg
innan han och HönaPönan gav sej av mot badhuset.
Vi måste ju få lite renovering gjort även om det är ledigt :-)


Innan jul var vi på 30-års fest hos en god vän till oss.
Hon är även en mycket duktig scrappare & kortmakare.
(Kolla gärna in hennes fina blogg!)
Gjorde att Zfold-kort till henne.
Enkelt att göra, men det blir effektfullt.
Inspiration till kortet hittade jag här.




Nu ska jag fortsätta att ta det lite lugnt,
medan de andra badar och Lillskrutten sover.
Skönt... :-)

2 kommentarer:

  1. Vilket roligt och annorlunda kort! Ett sånt måste jag testa att göra nån gång. :-)

    SvaraRadera
  2. Så fint kort! Jag blev så glad när jag fick det. :)

    Kram

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails