1 februari 2011

massproduktion...


stl. 74/80

stl. 86/92

stl. 98/104

stl. 110/116

Ja, eller kanske inte riktigt,
men några stycken klänningar har det
blivit sytt de senaste dagarna.

När det blir lite mer vår,
om inte alltför många veckor,
ska vi ha Hantverksmässa
här i vårt samhälle.

Först ut knåpat till detta
blev dessa klänningar.

Kan väl passa bra nu
till våren och sommaren...


Jag har en klar favorit,
vilken gillar du bäst?




Mönster: Singoalla ur Sy og Stik 0-3 år
Tyg: Retrotyger ur gömmorna



13 kommentarer:

  1. Jättefina klänningar! Jag gillar den blommiga i strl 98/104 bäst, tyget är helt underbart!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också mycket om den blommiga i strl 98/104, men dom övriga är fina dom med!

    SvaraRadera
  3. Håller med de övraiga 98/104 är helt super men gillar även 110/116, den är lite mer elegant=)) Lycka till med fsg!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar....äsch jag gillar alla!

    SvaraRadera
  5. Åh vilka fina, allihopa! MEN om jag måste välja så får det nog bli den beiga med blå blommor.

    /Mia :)

    SvaraRadera
  6. Jag gillar alla men den första i gul-vita tyget är min favorit! :-) Så snygg snurrkjolen blev också! Sådan/sådana kanske jag kommer att sy i vår till mina töser!

    SvaraRadera
  7. Åh va fina! Alla var jättefina men den gröna tyckte jag bäst om.

    SvaraRadera
  8. Vilka fina!! Och vilken himla svår fråga, vilken klänning som är finast! Jag har tittat och tittat men kan inte välja! Sorry! ;-)

    SvaraRadera
  9. Den beiga med blåa blommor...och den röda/skära....ALLA är jättetjusiga!!! Går ju inte att välja ;)

    SvaraRadera
  10. Fina klänningar! Jag gillar den gröna i stl 110/116 mest :)

    SvaraRadera
  11. Å så fina, min favorit är den andra. Jag måste också skaffa lite retrotyger.

    SvaraRadera
  12. Åh! Så fina dessa var... Skulle man möjligen kunna få ta del av mönstret? Jag har letat mönster till singoallaklänning och övervägt att rita ett eget men ännu inte vågat...

    SvaraRadera
  13. Storlek 74 skulle bli bra. Det är det som kommer härnäst... Vill du skicka mönstret per post eller mejl? Tänker om du behöver min adress...

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails