11 juni 2011

studentens lyckliga dar...



Idag har vi varit på studentfirande.
Två fina flickor har vi gratulerat,
och till dem har jag målat varsin tavla.


En tavla i ljusrosa,
maskad med litet tårtpapper,
bibeltext och liten spets...


...och en tavla i grått,
även den med
tårtpappersmaskning (!)
och spets. Även här ett bibelord,
samt lite målade swirls.


Gjorde varsitt enkelt
kort
till paketen.
Idén till korten
fick jag hos Popetotrora,
och man kan väl säga
att jag stal idén
nästan rakt av ;-)





6 kommentarer:

  1. Underbara kort och tavlor, precis som alltid! Du får det att se så enkelt ut, men det är inte så enkelt när jag försöker ;)

    SvaraRadera
  2. Som vanligt imponeras jag av allt fint du gör. Gillar verkligen tavlorna! :-)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina och personliga presenter!

    SvaraRadera
  4. Hej Åsa!
    vad fint du gjort att ge bort.Hur hinner du;)?
    Roligt att få så personliga presenter.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Underbara tavlor! Du är så duktig!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails