28 juli 2011

påfyllning...


Semester är härligt...!
Speciellt när man åker på semester
till Öckerö och kan åka förbi
den här fina affären på vägen hem.
Jag överdriver inte om jag säger
att jag skulle kunnat handla
vääldigt mycket...!

Behöver kanske inte säga att min man
fick ett stort plus i kanten
när han glatt gick med på det hela :-)

Söta bommullstyger i rosa och lila, och lite ceris mudd...

Linnetyg, som ska bli kuddar,
brun manchester med skalbaggar på.
Söta ugglor som ska bli något
till Lillskrutten och HönaPönan...


Mannen hittade en vax-stuvbit,
stor och billig :-)

Dessutom vit textilfärg
och en rouleauvändare...


till sist... syns lite dåligt
men det är schabloner med siffror,
har bokstäverna sedan tidigare...


Idag har jag använt
schablonerna & textilfärgen,
vad det blev får ni se framöver!


4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt! :o)

    Är alltid lika glad då jag besökt butiken, dock i Malmö...men härligt är det!

    SvaraRadera
  2. Det är alltid roligt att gå i tygaffärer!

    SvaraRadera
  3. Det är alltid lika härligt att komma hem med nya godbitar till tygskåpet! :-)

    SvaraRadera
  4. Va mycket fint! Lyllos dig som har en man som går med på något sånt.
    kram Malin

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails