3 september 2011

nytt projekt...


Idag har vi haft auktion
här i vårt lilla samhälle.
Vår kyrka var arrangörer
och det har legat mycket
arbete bakom.
Men det var så roligt,
och gick verkligen jättebra.

Själv ropade jag in
tre fina stolar.
Ja, de kanske inte
är så fina just nu.
Men med lite arbete
och några lager färg
så kommer de passa
fin-fint i vårt kök...


Vill också tacka
för alla snälla kommentarer
angående mitt syrum.
Min man skrattade och sa
att ni skulle bara veta
hur det ser ut
när det inte är nystädat :-)


Slutligen vill jag bara tipsa
om att jag har lite tyger
ute på tradera.

Titta in
här
om du är intresserad.


Nu ska jag sova
efter en lång dag

God natt!


4 kommentarer:

  1. Kul att allt de hårda arbete ni lagt ner på auktionen gav så mycket tillbaks. Härligt!

    Är helt säker på att stolarna kommer bli jättefina när du haft en pensel i handen! Ska bli kul att få se dom igen i färgigt skick!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att auktionen blev lyckad! Hoppas att ni samlade in en stor summa.
    Fina stolar fick du tag på med! Ska bara föreställa hur fina de kommer bli. =)

    SvaraRadera
  3. Kul med fynd! Jag tycker de är fina i den färgen! Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vilka fina stolar tycker färgen är jättefin.

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails