17 november 2011

finaste pappan...



Självklart firade även vi
världens finaste pappa på fars dag.

HönaPönan ville göra potatistryck,
och den här gången fick det bli
på ett par kalsonger...


Man behöver en potatis,
en kniv och textilfärg...

Motivet på potatisen är
lite klurigt att skära ut,
så det gjorde jag.
Hjärtan såklart!

Sen var det bara
fritt fram att stämpla!



Kalsongerna åkte på direkt
och har inte kunnat fotas
då de legat i tvättkorgen.
Konstigt nog ville pappan
inte bjuda på en livebild ;-)



När vi ändå var i pysseltagen
pärlade hon ett armband till pappa.
Pärlorna vann jag
i Fröken Pimpinetts tävling.
Och pappan blev så nöjd!



4 kommentarer:

  1. Vad kul med potatis tryck. Det har jag inte gjort sen jag gick i skolan. Fint blev det.

    SvaraRadera
  2. En perfekt fars dag present! Tycker han hade kunnat bjuda på en live bild! ;)

    SvaraRadera
  3. Roligt att se att vinsten kommer till användning! Det är så roligt att få pyssla med sina barn tycker jag!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt, potatistryck var typ 25 år sen jag gjorde :-D Vilken fin present :-)

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails