9 juni 2012

det ska bli bröllop...


I sommar gifter sej min svåger, 
och jag har tidigare 
inhandlat de röda skorna.
Då jag ska ha en vit klänning på mej
 är det väl bäst att ha
 lite färgklickar till...!

Har kikat runt på röda väskor,
 men blev lite snål. 
Därför blev jag så glad när jag hittade
 den här på second hand 
för inga pengar alls knappt.
Röd & fin... 
Helt enkelt veckans fynd!

Då jag är galen i solglasögon 
måste jag ju ha ett par röda också. 
Men de kommer nog inte
 att hänga med på bröllopet...


9 kommentarer:

  1. Tjusigt! Rött är en himla läcker färg!

    SvaraRadera
  2. Så fint! Ska också på sommarbröllp och har samma plan som du. Gräddgult klänning och en massa färgade detaljer. Ska ut i veckan och leta klarröda skor!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! Jag röstar för solglasögonen också!

    SvaraRadera
  4. Åh, så läckert =) Älskar saker som matchar varandra =)

    KRAM Karoline

    SvaraRadera
  5. Så härligt med färg! Jättefin väska du fyndade!
    Jag ska också på bröllop i sommar, ska bli så kul!
    kram

    SvaraRadera
  6. Så snygga skor! RÖDA!! lovely!

    SvaraRadera
  7. Åh du kommer ju bli hur snygg som helst! Så himla coolt med brillorna också :-)

    SvaraRadera
  8. Ja, jag röstar också för brickorna :) vilket bra väskfynd du gjort också.

    SvaraRadera
  9. Det blir snyggt, hade samma färgtema när jag gifte mig förra året:)

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails