4 juni 2012

festligheter...

 Idag bjuder jag på lite bilder 
från svärmors 60-års fest 
som jag hjälpte till att dekorera...

Silverfat med loppade 
kaffekoppar & udda vasar. 
I vasarna fanns rosa sten 
tillsammans med ormrot, silvernarv och daggkåpa.
 Daggkåpa fick även pryda kaffekopparna.
Söta trådrullar med spets
 blev pricken över i:et!


 Till buffén som bestod av massa god mat
 gjorde jag små skyltar.
Jag fäste dem med washitejp på grillpinnar, 
som stod i ljuslyktor med rosa sten.
Längst upp på pinnen gjorde jag en vimpel.

Liknande vimplar prydde även laxrullarna... 
japp, det blev lite festligt!

 

6 kommentarer:

  1. Så fint du gjort! Ambitiöst och festligt! :)

    SvaraRadera
  2. Superfint! Visst är det roligat att dekorera och fixa till fest?!

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert blomsterfat! Vad fint du dekorerat!

    SvaraRadera
  4. Riktigt, riktigt fint!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Tack för att vi fick se, så fint du hade gjort!
    kram Annika

    SvaraRadera
  6. jättejättefint! så himla gulligt med vimplarna i snittarna :-) Blev svärmor glad?

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails