20 januari 2016

sånt som blir snyggare under en kupa...


Många saker blir lite extra snygga 
om de exponeras på nåt fint sätt.
Under en glaskupa tycker jag är
det ultimata sättet,
och just den här lilla suckulenten,
som står på en loppad liten träbricka,
gör sej fint där under kupan.

Enkelt, snyggt och rätt avskalat.
Just det är jag lite sugen på såhär i januari
efter att julen har försvunnit.
Vitt, svart, grått. Lite träinslag och några växter.
Och så vissa saker under glaskupor.
Fint det.

7 kommentarer:

  1. Fint och enkelt! Precis som när tulpanerna kommer in efter jul

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker precis som du. Där blev den superfin.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Snyggt!!
    Så läckra stegen bredvid=))

    Själv har jag hu av någon märklig anledning blivit sugen på färg...
    Börjar undra om det slagit slint men nu blir det blått i det stora rummet.

    Fin dag till dig!

    Ps. Vilken underbar present fån din make!
    Något att se fram emot

    SvaraRadera
  4. Visst är det fint med glaskupor. Roligt. Jag har också om glaskupa idag i mitt inlägg. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Märkligt egentligen att det fungerar så enkelt :) Men jättefint.

    Och precis så med duken. Blev en riktigt fin effekt!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails