24 januari 2016

svisch sa det...


Helgerna brukar gå hur fort som helst,
även om jag är ledig varje fredag
 och har lite extra lång helg.
Men när man ligger sjuk två dar,
som jag har gjort den här helgen,
så säger det bara svisch.
Svisch så är det söndagkväll,
och jag kanske inte är helt pepp
på att gå och jobba imorgon.

Fast det märkliga är ju att veckorna på
nåt sätt bara säger svisch också,
så det är ju snart helg igen, kan man tänka.

Njut av kvällen, 
själv tänker jag landa i soffan
och bara ta det lite lugnt.
Skönt det.

8 kommentarer:

  1. Visst går det alldeles för fort. Hoppas du mår bra nu. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Håller med att helgerna går lite väl snabbt. Men visst veckan brukar också rusa i väg. Hoppas du mår tillräckligt bra så du kan jobba. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Både veckor och helger svischar fram tycker jag med. Krya på dig.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Nä usch, jag längtar för mycket just nu. Så veckorna går inte alls i ett swish dessvärre.

    Och uppenbarligen var jag inte heller så pepp på jobb imorgon :)

    SvaraRadera
  5. Har inte heller riktigt lusten idag. Att gå och jobba=))
    Skulle vilja göra så mycket annat för stunden.

    Hoppas du är kryare nu och får en bra start på veckan!

    SvaraRadera
  6. Livet går i rasande fart och det gäller att njuta av den tid man har. Svårt bara att omsätta i praktik tidiga vintermorgnar när man måste upp och iväg...

    SvaraRadera
  7. Helgerna går alldeles för fort, men veckorna svischar förbi ganska
    fort också som tur är :)
    Önskar dig en bra start på veckan och hoppas du har piggnat till ordentligt snart.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Sv. Jag vet, så oerhört korkat. Men tävlingshjärnan tog överhand och jag tappade lite konceptet. Men man kan inte bli anklagad för att ha fuskat i alla fall :)

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails